Dla dzieci

Jeżeli Twoje dziecko:

  • należy do grupy ryzyka ciążowo – okołoporodowego,
  • ma wadę wymowy (dyslalia), opóźniony rozwój mowy, bądź wadę wymowy na tle wad zgryzu, schorzeń neurologicznych i genetycznych (w tym mózgowe porażenie dziecięce, Zespół Downa i in.), ma niedosłuch lub nie mówi,
  • jest dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • ma obniżone umiejętności manualne i grafomotoryczne lub (oraz) koordynację ruchową i wzrokowo – ruchową,
  • ma trudności w nauce pisania i czytania,
  • wymaga ćwiczeń wspomagających rozwój, mających przygotować je do nauki szkolnej,
  • przejawia problemy z zachowaniem: postawy buntownicze, nieśmiałość,
  • ma kłopoty z nawiązywaniem kontaktów rówieśniczych,
  • sprawia trudności wychowawcze.

Oferujemy pomoc indywidualną w zakresie:

  • diagnostyki i terapii logopedycznej oraz neurologopedycznej (także ocenę wędzidełka podjęzykowego),
  • stymulacji rozwoju mowy, korekty wad wymowy (także naukę prawidłowego połykania),
  • rozwijania komunikacji alternatywnej (AAC, MAKATON),
  • wspomagania rozwoju mowy u dzieci z ryzyka ciążowo-okołoporodowego,
  • wczesnej diagnozy uwarunkowań rozwoju mowy,
  • zajęć terapeutycznych dla dzieci z trudnościami szkolnymi oraz ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • diagnostyki i terapii pedagogicznej, surdopedagogicznej,
  • rozwijania umiejętności manualnych i grafomotorycznych (terapia ręki),
  • oceny rozwoju psychomotorycznego dziecka w wieku od 0-3 roku życia,
  • diagnozy rozwoju poznawczego dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
  • diagnozy trudności szkolnych i wychowawczych dzieci i młodzieży,
  • zajęć ogólnorozwojowych dla dzieci z opóźnionym rozwojem psychomotorycznym,
  • zajęć dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce pisania, czytania, liczenia,
  • indywidualnych zajęć  wspierających rozwój emocjonalny i społeczny.

Oferujemy zajęcia grupowe:

  • zajęcia przygotowujące do podjęcia nauki czytania i pisania,
  • zajęcia rozwijające kompetencje językowe dla dzieci z opóźnionym rozwojem    mowy, w tym niedokształceniem mowy o typie afazji i niedosłuchem,
  • kreatywne zajęcia warsztatowe rozwijające koordynację wzrokowo- słuchowo-ruchową, motorykę małą oraz umiejętność współpracy z rówieśnikami.